VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

onsdag 17. april 2013

Winterwedding cake


Først av alt vil jeg sende en STOR takk til alle dere herlige mennesker som har delt og delt FB siden min. I går hadde jeg et håp om at siden skulle nå 5400 likere, og plutselig steg tallet til over 5500 stk, så derfor fortjener en av dere en ekstra oppmerksomhet, og jeg ønsker å gi bort et modelleringverktøy til en verdi av 399 kr. 
Hvem den heldige er ser dere lenger ned på innlegget. 
I dag vil jeg dele bildene av årets første bryllupskake, som jeg lagde tidligere i vinter. 
En skikkelig vinterkake. 



Det er så morsomt å kunne lage en kake som har litt "annerledes" farger. Brudeparet hadde blått, sølv og hvitt som tema, og vi fant ut at snø krystaller og blå roser ville matche bryllupsdagen og brudeparet perfekt. 



                        


 Jeg har brukt en snøkrystall utstikker for å lage disse fine krystallene.
Og er det noen som kunne tenke seg å få ett sånt sett?


 Siden dere er så utrolig flinke til å dele siden min, så fortsetter jeg å dele ut give aways.
På fredag trekker jeg en av dere som deler siden min, som får dette settet av meg.
Når man har riktig utstyr, så er det ingen hokus pokus å lage de vakreste kaker.



 På toppen av kaken har jeg laget blå roser, som jeg har dustet med spiselig perlespray.


                       
Krystallene lagde jeg i hvit, sølv og perlemor for å få litt variasjon. 
Intet snøflak er likt, og ingen er lik deg heller. Enhver er helt unik. Husk det. 

 På den ene etagen på kaken, lagde jeg diamant mønster, og pyntet med sølvperler.




3 etager med vinterens snøkrystall kake.


Så var det over til den ekstra premien jeg lovte å dele ut når siden min nådde det gyldne tallet 5500.



Den jeg har trekt ut til å få dette fine modelleringsverktøyet er:  Lillian Wåseth.
Send meg adressen din, så sender jeg deg dette fine settet i posten.

Fortsett å del siden min, så blir det kanskje du som blir den heldige på fredag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar