VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

fredag 23. november 2012

Santa claus and reindeer cake.

I dag holder jeg på å bake til TV3 som skal finne deltagere til bakekonkurranse "Bake off". Jeg fikk en hyggelig mail for ett par mnd siden der de ønsket at jeg meldte meg på, etter å ha sett bloggen min. Det var jo veldig morsomt, så jeg kunne jo ikke si nei. Så da får jeg legge alle kluter inn og håpe på at jeg er så heldig å få være med. 

Men over til dagens innlegg. Det er jo straks jul. I morgen er det bare 1 mnd til julaften, og da tenkte jeg det passet å vise frem nissefar som venter på at klokken skal tikke frem til datoen. 
Det bobler i blodet og jeg gleeeder meg til å nyte julen med det jeg ønsker å nyte av forberedelser og menneskene jeg er glad i.
Etter å ha saumfart mappene mine med bilder hadde jeg fjorårets nissekake bortglemt, og den syntes jeg jo fortjente å komme frem nå som vi snart kan starte på advent.
Kjenner at jeg må vri hjernen litt og finne på enda en morsom kake til årets juleavslutning på skolen til barna.
Sånne kaker er jo super morsomme å lage, og barna kriger om å få hue til nissen osv....




 Bak senga til nissen står pakkene klare til klokken skal tikke over til 24 desember.


 Nissen ligger under dyna og sover den søteste søvn, sammen med Rudolf og reinsdyrene. Han hadde også boksershorts med hjerter på seg.


 Rudolf med den røde nesa får ligge nærmest nissen.


 Sleep tight!!!!


Klokken tikker ned, og det er straks dags for å stå opp nissefar.

Håper nissekaken kan gi bakeglede til dere hjemme også, og jeg ønsker alle en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar