VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

lørdag 22. februar 2014

Diamond weddingcake


Hei og god lørdag. 
I laaang tid nå, så har jeg planlagt en bloggdag, der jeg kan få delt mine siste bryllupskaker med dere. Men det har vist tatt sin tid. 
Men nå kommer de. Det går jo mot våren, og det er snart tid for brylluper igjen, så kanskje kan mine kaker inspirere noen der ute, og gi noen ideer om hvordan DRØMMEKAKEN skal være.
Denne kaken laget jeg til Jannicke og Ove Morten. Jeg fikk så godt som frie tøyler, og jeg ELSKER når jeg får det. 



Kaken er bygd opp med "separatorer" i blingbling, i mellom hver kake. Så det gir ett høyt og flott inntrykk på hele kaken.
Denne måtte jeg montere på selskapslokalet, for turte IKKE å sende den med i en bil på humpete vei.



Det er virkelig fint med diamanter som funkler. Jeg synes det gjør seg skikkelig fint på ett kakebord.



På øverste etage så satte jeg på to hjerter i diamanter, så kaken fikk ett helhets inntrykk.
Takk og lov for at de kjedelig plastfigurenenes tid er over;)







Kaken sett fra oven.



Her lagde jeg STOOORE roser. Disse må man bruke litt tid på å lage. De må tørke ett par dager før man kan ha de på kaken, for ellers så detter de sammen.
Men er det ikke fint?








Det var en ÆRE å få lage denne kaken til det vakre brudeparet.
Koste meg som vanlig når jeg laget den.

Bare å følge med fremover nå, for nå skal jeg få tømt bildebanken og delt alt jeg har spart på i lang tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar