VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

tirsdag 6. november 2012

Hvit perle til bryllup.

Hei og god morgen.
I dag har jeg våknet til den fineste soloppgangen man kan ønske seg. Rosa lys som bader i Mjøsa  Er ikke dette verdens beste kjøkken utsikt så vet ikke jeg;)


Nok engang er det på tide å  oppgradere arkivet mitt med årets bakeinnslag.
Det har vært lite tid i en travel hverdag,  og jeg har ikke fått oppdatert bloggen så ofte som jeg burde. Men nå tenkte jeg å dele denne enkle bryllupskaken med dere. Det er en veldig enkel og helt hvit kake. Noen brudepar ønsker det overdådig, med masse farger og roser. Mens andre brudepar ønsker det litt mer enkelt, men det er jo  nettopp bryllupskaken som skal gjenspeile brudeparet i sin helhet og jeg elsker når jeg kan få lov å lage akkurat DRØMMEKAKEN.




 Hvit perlekake.
Therese og Morten. Enkel skrift, og noe mer trengs ikke for å fortelle om kjærlighet.


 Den midterste etagen ble dekt med royal icing "snirkler", og et hjerte på midten. Jeg fyller en icing pose med royal icing og "piper" ut snirklene med en rund tupp.

 Denne bryllupstoppen synes jeg er utrolig vakker. To mennesker som er i sin egen verden av kjærlighet,  omgitt av ett hjerte.

 3 etager med 3 forskjellig design. Hver av kakene er fylt med forskjellig fyll, slik at bryllupskaken gir mange smaker.

 Royal icing snirkler.


Bryllupet skulle bestå av masse hjerter og derfor lagde jeg et hvitt hjerte som går igjen som tema hele veien.


 Kjærlighets dans.




Det enkle er ofte det beste.....

Fremover nå skal jeg oppdatere litt mer jevnlig, slik at jeg kan dele litt inspirasjon med dere.
Håper alle får en like strålende rosa dag som jeg våknet til.
Love from

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar