VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

torsdag 27. november 2014

Lilla rosehav.

Hei alle kakeglade mennesker.
Jeg er og blir en bryllupskake baker, for jeg ELSKER å bake disse kakene. Jeg er så innmari takknemlig for æren av å få bake denne viktige kaken i to mennskers liv. PERLEN på kakebordet, og kaken alle lurer på hvordan ser ut.
Og DENNE kaken tror jeg faktisk den jeg er mest fornøyd med så langt.
Min favorittfarge på bryllupskaker er definitivt LILLA....Pretty purple color. Er det ikke vakert?
En FLOM av roser som BUGNER neddover kaken.





 Det kommer ett bilde dryss nedover, og mange bilder er NESTEN like...men vil få med alle detaljer.


 Kaketoppen er selvsagt ROSER.....


 Marsipanroser i forskjellig PURPLE toner.












Roser med sommerfugler på.
Det er jo sommer feelingen man vil få frem tross alt.








              

Små detaljer er det som gir hele helheten. Sommerfugler og perler, nyanser av PURPLE og glans.


 Sølvdetaljene synes jeg var den lille prikken over i;en. Bruden viste hva hun ønsket seg, og det ble perfekt.



 Sommerfugler hører sommeren til. Her har en forvillet seg inn i blomsterhavet.


 På vei til å lette......


 Kaken sett ovenfra.



 Det lilla rosehavet er ferdigstilt, og jeg håper brudeparet fikk akkurat hva de ønsket seg.



Jeg sitter å lager mange innlegg nå, og mer PURPLE cakes kommer. Om en i andre variasjoner.

I ovnen min nå, står det en kake med så mange kalorier at jeg kan brødfø en hel landsby :-o
Stekt ostekake med oreo bunn, Reeses og snikkers sjokolade og flytende karamell. Høres ikke den god ut så vet ikke jeg ;)
Jo mer usunn en kake er, jo bedre smaker den jo. (Så får man heller jogge seg en ekstra tur, for å få ristet den av hofta igjen)
Blir den god, skal jeg dele oppskrift med dere.

Håper alle har en deilig kveld, og at dere skal nyte helga som står på trappene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar