VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

onsdag 4. august 2010

Facebook.

Hah, da var kakesiden på facebook startet og medlemmene renner på...kult. Som blogger er jeg elendig....har ikke skjønt hvordan jeg kan få bloggen slik jeg vil...grrrrr, men når jeg får tid skal jeg nok finne ut av det. Er mange som spør meg om oppskrifter og min tanke er å lage step by step på noe av det dere spør etter, men da må jeg først finne ut hvordan jeg får lagt det ut slik at det ser alright og oversiktlig ut. Enn så lenge legger jeg ut bare oppskriften uten bilder, men da har dere ihvertfall noe å bake etter:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar