VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

mandag 10. november 2014

RBK kake




Hei der alle sammen. Det tar jo sin tid å få publisert disse innleggene mine tydeligvis. Hverdagen raser av gårde og tiden strekker ikke til. Men nå skal jeg endelig ta meg tid til å visere dere alt jeg har laget og sitter inne med i arkivet.
Litt spesielle kaker er alltid morsomt å lage.
I fjor lagde jeg denne konfirmasjons kaken til en ihuga Rosenborg fan.
Kanskje er det flere fotball suportere der som får noen ideer til sin kake nå ;)





Emblemet ble håndlaget i marsipan, og det ble da ihvertfall gjennkjennbart.




Erik er den store RBK fan, og fikk også navnet sitt på kaken.


Enkel pynt, men alikevel endel jobb.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar