VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

tirsdag 11. november 2014

Peach color weddingcake

 Heia. Jeg har fri i dag, og derav god tid til å skrive litt på bloggen. Sola skinner ute og etter en times tur med vofsen kan jeg jeg sitte inne med tekoppen og skrive litt her.
I fjor sommer fikk jeg æren av å lage denne bryllupskaken. Det er så flott når brudeparet velger seg kaker som er litt annerledes og ikke minst har litt morsomme farger.
Dette brudeparet hadde ferskenfarget tema, og kaken skulle bogne av PEACH color.
En morsom kake å lage.






 All pynt er laget i marsipan.



 På den øverste etagen, så lagde jeg ett "bånd" rundt i marsipan, som jeg preget med et mønsterkjevle.


Den mellomste etagen hadde også en bord rundt kanten, med et diamantmønster.






Sommerglede.


 Hvert navn ble laget på ett marsipanhjerte, og omringet med PEACH.





 To mennesker som finner kjærligheten.....



 Den mellomste kaken på stativet.


 Og den øverste på stativ.



Det vil komme endel kaker fremover nå. Skal ta meg selv i nakken og få lagt ut alle som en, slik at jeg blir asjur.

Ønsker alle en varm og fin vinterdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar