VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

torsdag 13. november 2014

Vakre Thea sin dåpskake.


God torsdag. 
I høst fikk jeg æren av å lage dåpskaken til lille vakre Thea. Mitt lille bonus tantebarn. 
Min barndsomsvenninne gjennom 28 år fikk sitt første barn, og resultatet var fineste Thea. 
Og en skjønn jente som henne fortjener den fiiiineste PURPLE dåpskake. 



All pynt er spiselig og laget i marsipan.
En liten THEA sovende på babyteppet sammen med kosebamsen sin.


Babyen er laget med mould, og så har jeg pyntet den med farger og hårbånd for å få den naturtro.



Babyen er omringet av sommerfugler og blomstereng.


Sov lille barn......




En liten sommerfugl har landet på rompa.



Lilletoner er så fint til dåp.






Nå er det alt for lenge siden jeg har sett lille Thea og mamman, så best og få det ned på prioriteringslista mi.

Håper dere får en deilig dag i gråværet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar