VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

torsdag 20. august 2015

Pearlrose weddingcake

 Heia.
For en vakker dag. Ser på sola som speiler seg i Mjøsa fra kjøkkenet mitt.  I dag var min første dag på jobb etter 4 uker ferie, og 4 dager SYK....urk.... Endelig har Vietnam viruset gitt slipp, og jeg kunne tørre å forlate huset(les do).
Hjelp, det er hardt å starte på jobb igjen asså, men også godt å komme tilbake til de fine kollegaene mine.
Det er fortsatt igjen litt sommer og det er fortsatt tid for bryllup.
Denne kaken synes jeg passer ordtaket: det ENKLE er ofte det BESTE.
Bruden ønsket seg noe rent og elegant, og dette er kaken jeg kom opp med.






 Jeg likte utrolig godt at kaken fikk et rent og klart utseende.




Hele kaken er dustet med perlemorspray. Love it.....



En enkel rosetopp som pynt.....


 Perler i marsipan.






Morsomt å lage litt forskjellige typer bryllupskaker.
Det behøver ikke bugne av roser for å få bryllupsfeelingen.










Håper dere nyter kvelden med strålende sol og de du er glad i rundt deg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar