VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

søndag 25. mai 2014

Pink wedding


God morgen. 
For en våt søndag? Og jeg som skulle male hus i dag. Hjelper ikke om jeg har regntøy og støvler, når malinga ender med å renne av veggen. Så etter en lang tur ute med hunden, så var det tid for å være inne og se om jeg får lagt ut litt flere av alle kakene jeg har laget det siste året, isteden. 
Håper alle får en fin avslutning på helgen sin, og i morgen er klar for en ny uke. 
Jeg fortsetter med å dele av mine bryllupskaker som jeg enda ikke har fått publisert. Denne gangen en kake på sølvstativ. 
Veldig mange ønsker seg stablekaker, som ikke krever stativ, men det ER veldig fint med kake på stativ.


Denne kaken skulle ha rosa som tema, og det ble en fin og ruvende rosetopp som satte "i"en på verket.
Rosene har litt forskjellig rosatoner for å skape liv.



Denne kaken husker jeg faktisk ikke hva er laget av(???). Sånn går det når man ikke tar seg tid til å legge ut kakene med engang.
Men den er ihvertfall pyntet med hvite sjokoladefirkanter, og friske bær.
Jeg tror kanskje det er passion frukt mousse kake med nøttebunn, siden jeg har pyntet med en passionfrukt. Kankje bruden leser innlegget, og kan oppdatere meg på hva kaken inneholdt ;)
Rundt er det silkebånd, får å sette en ekslusiv touch på kaken.





Den største kaken er pyntet i samme stil som den lille toppkaken. 
Navn og dato for dagen er alltid korslig på en sånn dag. 


Et lite rose hav.


Close up to.


Ganske høyt, så best å ha kaken på et vinglefritt bord.


                             


                             


En kake som var veldig morsom å lage, og som serverer maaaange gjester.


Ønsker alle en fin fin søndagskveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar