VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

torsdag 8. november 2012

Winter wonderland in pearl, blue and silver.

Vinter wonderland.
Bryllup pleier jo å være sommer, men nå bor jeg i vinter wonderland og noen forstår hvor fantastisk fint ett vinterbryllyp kan være også.
Denne kaken var til et bryllup i Hundefossen vinterpark, og er ikke ett sånt bryllup romantisk så vet ikke jeg.
Link til parken finner du her:  http://www.vinterparken.no/eventyrbryllup/ for de som skulle la seg friste.
Det er rett og slett MAGISK stemning i iskatedralen, og jeg gleder meg til årets katedral kommer på plass slik at jeg kan avlegge det ett besøk.





En vinterkake skal gi assosiasjoner til is og kalde vinder, og derav valgte vi blått, hvitt og sølv som var hovedfargene i bryllupet forøvrig.
Brudeparet ønsket også å få monogrammet sitt på kaken. Dette monogrammet gikk igjen gjennom innbydelse, bordkort osv, så det var veldig fint å kunne ta det igjen i kaken også.


 Jeg ser jeg har tatt mange av bildene FØR jeg designet monogrammet på hjertene.
Jeg var nemlig livredd for å ødelegge monogrammet, og derfor ble det laget rett før levering.


 Litt royal icing snirkler.


  M & J.             True love!!!!


5 etagers kake er ikke så ofte jeg lager, men det gir ett uttrykk på kaken jeg liker veldig godt.Nydelig med litt staselige store kaker.


Vinterens eventyr ble fullendt og kaken ble spesial designet etter drømmebryllupet og tema.
Måtte brudeparet få 100 lykkelige år.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar