VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

torsdag 15. november 2012

Rosa dåp.

 God morgen.
Åååå, søte små babyer og babylukt. Lille Johanne som er babyen til min barndoms venninne ble født, og jeg fikk det ærefulle oppdraget å lage hennes dåpskake. Kun det søteste er godt nok for sånne fine små undere, og rosa og lilla kake passet perfekt til denne lille sukkerklumpen.
Nevøen hennes på 10 år, kom til meg etterpå og erklærte at han hadde spist opp marsipan babyen, og  den var kjeeeempe god.
Barn er små engler uten bekymringer, og det er så herlig både med de nydelige små babyene og 10 åringer som spiser "babyer".




 Det er noe sårbart og fint over en baby som ligger naken med bare en sart sommerfugl på ryggen.

 En stor rose i hvit og babyrosa. Roser kan du se hvordan jeg lager her.


 Jeg pyntet kaken med rosa hjerter og perler i perlemor farge.

 Enkle er ofte det beste. Og her holdt det i all mass å bare pynte med en singel rose.

Babyen som midtpunkt og kaken var klar.
Til lykke med livet lille Johanne.


Heldig er jeg som har venner som tiltror meg både bryllups, dåps og bursdagskaker.
Håper resten av dagen deres blir nydelig fin. Ha en GOD dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar