VELKOMMEN

Velkommen til Camillas mat og kakedesign! Liker du å lage kaker eller få inspirasjon til å gjøre det litt annerledes enn du pleier, så håper jeg du vil finne inspirasjon til litt kakeglede på bloggen min. Her kan du finne oppskrifter på feks de populære Sarah Bernard, masse forskjellig konfekter, bryllupskaker å også forskjellig type mat. Jeg elsker å utfolde meg på kjøkkenet, så jeg håper å kunne gi noen ideer i mat og kakeverden. Legg veldig gjerne igjen en kommentar, eller send meg en epost til cakildal@bbnett.no. Jeg har også side på facebook som du kan bli medlem av for å få jevnlige oppdateringer på innleggene mine. Trykk her og lik siden.

søndag 24. april 2016

Supermann WEDDINGcake :D



 Juhuuuu, jeg DIGGER når jeg får utfordringer.
Herregud for et kult oppdrag. SUPERMANN/HVIT DAME tegneserie bryllupskake.
Jeg KUNNE jo ikke si nei til denne ..selvom jeg EGENTLIG ikke hadde tid. Faktisk den kuleste kaken jeg noen gang har laget tror jeg.
Det er sååå kult når brudepar tørr å løsrive seg fra det klassiske, og heller gjøre det til SITT EGET!!!
Men det morsomste med denne kaken var jo når foreldrene til brudgommen skulle hente kaken....hahahaha.....de fortalte at de ALDRI hadde sett maken, men var slett ikke overrasket over valget brudeparet hadde tatt :D :D :D
Lurer på hva resten av gjestene sa når kaken ble satt frem ? Hihi.





 Emblemet til SUPERMANN!!!skikkelig pirk å lage, men så kult.


Den hvite delen av tegneseriekaken.
Ganske elegant og enkel.


På siden så ser man begge delene av kaken.
For å klare og få en fin overgang, valgte jeg å lage et hvitt slør av marsipan.






SUPERMANN....juhuuuu.



Den blå delen av kaken brukte jeg airbrush å farget kaken med flytende farge i blått.
Halve kaken må dekkes i plast og teipes for å få dette til...et kult prosjekt.







Ser nesten ut som en vanlig bryllupskake ;)


Fantasiblomster.





 
Fra oven.


Husene til spiderman.





En av de kuleste bryllupskakene jeg noen gang har laget.
Håper på flere slike oppdrag :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar